donderdag 24 september 2015

Eindelijk terug kunnen fietsen

Begin juni sloeg de bom in.
Ik moest dringend onder het mes wegens een gezwel op een voor een man gevoelige plaats.
Na de operatie kon ik een lange tijd niet meer fietsen.
Zelfs niet met de Quest, de pijn was te hevig om te kunnen rijden en dan heb je er ook niks aan vind ik.
Daardoor moest ik verstek tekenen voor de BBQ tocht van de Gentse liggers en de tocht in Hyfte..
Twee tochten waar ik erg naar uit keek maar jammer genoeg was dit niet haalbaar.

Na in mijn ogen een lange rustperiode ben ik sinds kort terug aan het fietsen.
Nu geniet ik nog meer van mijn ritjes en vraag ik me af waarom ik niet jaren eerder een velomobiel heb aangeschaft.

Ik voel me meer ontspannen dan op mijn racefiets en met de sinnerkap is het lekker droog tijdens de regenbuien.

Nu ben ik hopelijk terug vertrokken voor vele ritjes groot of klein en kijk ik al uit om op 11/11 mee te rijden in Lier.

1 opmerking: